Beste Prijs-garantie
100 dagen lang. Altijd de beste prijs.
De Beste Prijs-garantie biedt jouw zekerheid voor de beste prijs. Dit geldt voor het moment van aankoop én de 100 dagen erna. Deze belofte bestaat uit 2 onderdelen.
Aan de ene kant worden onze prijzen dagelijks gecontroleerd. Hierdoor betaal je nooit te veel. Wordt een Dyson machine bij een officieel verkooppunt voor een lagere prijs aangeboden, dan passen wij de verkoopprijs hiernaar aan. Dit wordt als korting vermeld bij het product.
Aan de andere kant bieden we jou prijszekerheid voor de komende 100 dagen vanaf de aankoopdatum van jouw Dyson machine. Indien hetzelfde model bij een officieel verkooppunt of bij Dyson zelf binnen 100 dagen vanaf het moment van aankoop voor een lagere prijs wordt aangeboden, krijg je het verschil van ons terug. Neem hiervoor eenvoudig telefonisch contact met ons op via +32 3 377 42 33 of via Whatsapp op +31 6 15 58 83 36.
- Het product moet exact hetzelfde model en kleur zijn als op Dyson.be en op voorraad zijn bij één van de in aanmerking komende retailers.
- Bewijs van de geadverteerde prijs door een gekwalificeerde Belgische retailer is vereist.
- De volgende retailers komen in aanmerking: MediaMarkt, Coolblue, Douglas, HiFi, Krefel, iBOOD en Bol.com m.u.v. Bol.com Partnerplatform (Marketplaces).
- De prijsgarantie is niet van toepassing als jouw aankoop deel uitmaakt van een set dat ook afzonderlijk tegen de volledige prijs kan worden gekocht.
- Het geadverteerde product moet nieuw zijn en in de originele verpakking. Belofte is niet van toepassing als het product is gereviseerd, opgeknapt, gebruikt, beschadigd, geretourneerd, in een open doos of een demonstratieproduct.
- Dyson prijsgarantie is niet geldig op handdrogers, onderdelen en accessoires.
Onder officiële verkooppunten vallen MediaMarkt, Coolblue, Douglas, HiFi, Krefel, iBOOD en Bol.com m.u.v. Bol.com Partnerplatform (Marketplaces).