Door het hoge aantal bestellingen kunnen leveringen enige vertraging oplopen. Bedankt voor je begrip.
Contact
-
Contact
-
-
-
-
-
-
Contacteer ons online.
Als je een probleem hebt met je apparaat, gebruik dan ons stapsgewijze probleemoplossingstool om het probleem op te lossen. Als het probleem aanhoudt, kun je contact met ons opnemen via de onderstaande koppeling en ons de diagnose geven die is uitgevoerd door ons probleemoplossingstool en de volgende gegevens, zodat we je probleem zo snel mogelijk kunnen oplossen:
1. Je adres
2. Voorkeurs telefoonnummer
Klik hier om ons een e-mail te sturen.
Veelgestelde vragen
1. Wanneer wordt mijn pakket bezorgd?
Via de Track & Trace vind je altijd de laatste informatie over je pakket. Vul het Order Number of het Tracking Number in, en je ziet direct wanneer je pakket bezorgd wordt.
2. Hoe kan ik mijn machine registreren voor de garantie?
Je kunt gemakkelijk je machine zelf registreren via deze link activeer je garantie of download de MyDyson™ App. Door een MyDyson-account aan te maken en je product te registreren krijg je direct toegang tot handleidingen, ondersteuning op maat en meer. Download de app hier.
3. Wanneer komt het product weer op voorraad?
De Dyson website toont altijd de actuele voorraad.
Helaas kan onze klantenservice geen tijdsindicatie geven voor wanneer producten weer op voorraad komen. Wij willen je daarom adviseren je in te schrijven op de website door bij het gewenste product op ¨houd mij op de hoogte¨ te klikken. Zodra het product weer op voorraad zal zijn, ontvang je hier een e-mail over.
4. Waar kan ik mijn kortingscode toepassen?
Je kunt je kortingscode invoeren bij stap 3 van je bestelling, vlak voor het afrekenen van het product.
5. Mijn bestelling is niet volledig geleverd, wat nu?
Als je meer dan één artikel hebt besteld of een extra accessoire bij jouw bestelling ontvangt, kan het zijn dat de producten in afzonderlijke pakketten en op verschillende momenten worden geleverd.