Bezorging en retouren
- Bestellingen die op maandag t/m vrijdag voor 20.30 uur worden geplaatst, worden de volgende werkdag geleverd.*
- Bestellingen die op zondag voor 18.30 uur worden geplaatst, worden op maandag geleverd.
- Wanneer je bestelling het magazijn verlaat, ontvang je een bevestigingsmail met meer informatie en een e-mail van de koerier met je trackinggegevens. Als je vragen hebt, kun je onze klantenservice bereiken via WhatsApp.
Bestellingen vanaf €25 worden gratis bezorgd. Is het totaalbedrag lager, dan zijn de verzendkosten €6.
-
-
Registreer je product
Krijg ondersteuning die speciaal op jou als eigenaar is afgestemd en meer wanneer je jouw apparaat registreert.
Retourneren
Stofzuigers, ventilatoren/luchtreinigers, haarverzorgings- en verlichtingsproducten:
- Als jouw product defect is en geretourneerd moet worden, neem dan contact op met onze klantenservice.
Ben je van gedachten veranderd met betrekking tot een bestelling, dan kun je die binnen 30 dagen na ontvangst van jouw apparaat/apparaten annuleren. Wij zijn bereikbaar via de onderstaande kanalen.
- Chatbot (paarse icoon in de rechterhoek)
- Telefonisch via +32 3 377 42 33 (gratis)
Bezorginformatie.
Als we je bestelling accepteren, streven we ernaar jouw product(en) binnen de onderstaande leveringstermijnen te bezorgen.Er is een aantal postcodes waar wij deze termijnen niet kunnen garanderen – zie 'Uitzonderingen op standaardleveringstermijnen' voor meer informatie.
Als je online koopt, kun je kiezen of je producten laat afleveren bij een ophaalpunt, of op een adres van jouw keuze binnen een bepaald tijdvenster.Als je een bezorgdatum selecteert, bieden wij je beide opties indien beschikbaar, of slechts één optie als de omstandigheden dat vereisen.
Sommige aanbiedingen en promoties kunnen verschillende levertijden hebben. Deze worden in de voorwaarden bij iedere promotie vermeld. Bij vragen over uw bestelling kunt u een e-mail sturen naar help@dyson.be.
Producten worden soms apart geleverd, maar hiervoor worden geen extra verzendkosten aangerekend. Als u een artikel heeft besteld dat langer dan een week niet beschikbaar is, dan wordt dit, zodra het beschikbaar is, naar u opgestuurd via de door u gekozen methode. U ontvangt van ons een bevestigingsmail zodra uw bestelling is verzonden.
We behouden ons het recht voor een bestelling niet te verzenden als wij het adres niet veilig achten (bijv. een gedeeld postadres of een postbus). Mocht dit van toepassing zijn op uw bestelling, dan brengen we u hiervan zo snel mogelijk op de hoogte.
Soms worden artikelen geleverd buiten de gepubliceerde tijdschattingen. Als er niemand thuis is als de koerier aanbelt, laat die een bericht achter met meer informatie over wat u moet doen. U bent zelf verantwoordelijk voor de kosten van het opnieuw aanbieden van uw bestelling.
-
-
Registreer je product
Krijg speciale ondersteuning als eigenaar en meer wanneer je je apparaat registreert.