Door het hoge aantal bestellingen kunnen leveringen enige vertraging oplopen. Bedankt voor je begrip.
Dyson ondersteuning
Een probleem oplossen, reserveonderdelen zoeken, tips van experts en gebruiksaanwijzingen lezen.
Je apparaat zoeken om aan de slag te gaan
Als je sneller hulp nodig hebt of je apparaat wilt registreren, meld je dan aan op je Mijn Dyson-account.
Of voer je serienummer in
-
-
Registreer je product
Krijg speciale ondersteuning als eigenaar en meer wanneer je je apparaat registreert.
Veelgestelde vragen
1. Wanneer wordt mijn pakket bezorgd?
Via de Track & Trace vind je altijd de laatste informatie over je pakket. Vul het Order Number of het Tracking Number in, en je ziet direct wanneer je pakket bezorgd wordt.
2. Hoe kan ik mijn machine registreren voor de garantie?
Je kunt gemakkelijk je machine zelf registreren via deze link activeer je garantie of download de MyDyson™ App. Door een MyDyson-account aan te maken en je product te registreren krijg je direct toegang tot handleidingen, ondersteuning op maat en meer. Download de app hier.
3. Wanneer komt het product weer op voorraad?
De Dyson website toont altijd de actuele voorraad.
Helaas kan onze klantenservice geen tijdsindicatie geven voor wanneer producten weer op voorraad komen. Wij willen je daarom adviseren je in te schrijven op de website door bij het gewenste product op ¨houd mij op de hoogte¨ te klikken. Zodra het product weer op voorraad zal zijn, ontvang je hier een e-mail over.
4. Waar kan ik mijn kortingscode toepassen?
Je kunt je kortingscode invoeren bij stap 3 van je bestelling, vlak voor het afrekenen van het product.
5. Mijn bestelling is niet volledig geleverd, wat nu?
Als je meer dan één artikel hebt besteld of een extra accessoire bij jouw bestelling ontvangt, kan het zijn dat de producten in afzonderlijke pakketten en op verschillende momenten worden geleverd.
-
Contact