Navigatie overslaan
Je voorkeuren zijn nu opgeslagen.
Je kunt jouw contactvoorkeuren op elk gewenst moment bijwerken in het gedeelte Keep in touch van Mijn Dyson. Als je een Mijn Dyson-account hebt, kun je hieronder inloggen om alle contactopties te beheren (inclusief telefoon, sms en post).

/content/dam/contentfragment/dyson/prospect-capture/be/nl_be/prospect-capture-x-cat

Alles over jouw Dyson OnTrac™ koptelefoon

Alles over jouw Dyson OnTrac™ koptelefoon

Veelgestelde vragen

Waar kan ik de Dyson OnTrac™ koptelefoon op aansluiten?

Dyson OnTrac™ koptelefoon maakt gebruik van Bluetooth® technologie voor draadloze connectiviteit tussen apparaten zoals smartphones, tablets, laptops en smart tv's.

Waarom werkt mijn hoofddetectie niet?

In gevallen waar je hoofddetectie niet werkt, kun je opnieuw kalibreren in de MyDyson™ app. Een veel voorkomende oorzaak is het verwisselen van oorkussens. Als je dit probleem ondervindt, zorg er dan voor dat je na elke wijziging opnieuw kalibreert.

Waarom zien mijn oorkussens er gekreukt uit wanneer ik ze uit de verpakking haal?

Om lang dragen en comfort mogelijk te maken, zijn onze oorkussens gemaakt van extreem fijne en zachte materialen. Dit betekent dat wanneer ze voor het eerst uit de verpakking worden gehaald, er wat plooien zichtbaar kunnen zijn in de stof. Dit is een normaal verschijnsel en na een korte gebruiksperiode zullen deze plooien verdwijnen. Dit kan ook gebeuren na lange opslagperioden.