Navigatie overslaan
Je voorkeuren zijn nu opgeslagen.
Je kunt jouw contactvoorkeuren op elk gewenst moment bijwerken in het gedeelte Keep in touch van Mijn Dyson. Als je een Mijn Dyson-account hebt, kun je hieronder inloggen om alle contactopties te beheren (inclusief telefoon, sms en post).

/content/dam/contentfragment/dyson/prospect-capture/be/nl_be/prospect-capture-x-cat

Ondersteuning voor je Dyson V11™ snoerloze steelstofzuiger.

Ondersteuning voor je Dyson V11™ snoerloze steelstofzuiger.

Veelgestelde vragen

Hoe vaak moet ik het filter schoonmaken?

Het scherm op uw stofzuiger herinnert u eraan wanneer het tijd is om het filter schoon te maken. Dat is meestal een keer per maand, maar het kan vaker nodig zijn als u de stofzuiger intensief gebruikt. Laat het filter na het wassen altijd minstens 24 uur drogen. Plaats het pas terug in het apparaat als het helemaal droog is. We adviseren met klem om de schoonmaakinstructies op te volgen en het filter met de hand schoon te maken. Het filter kan niet in de vaatwasser.

Wat is de beste manier om een extra batterij te gebruiken?

We raden aan reservebatterijen direct na aankoop op te laden en batterijen regelmatig om te wisselen om de levensduur ervan te verlengen.

Kan ik mijn stofzuiger op het laadstation laten?

De batterij is ontworpen om permanent op het laadstation te worden gelaten. Zo is de stofzuiger altijd volledig opgeladen wanneer u hem wilt gebruiken. Wanneer de batterij volledig is opgeladen, zal uw stofzuiger geen extra elektriciteit meer gebruiken.

Moet ik mijn stofzuiger na elk gebruik volledig opladen?

Wij adviseren de stofzuiger na ieder gebruik volledig op te laden. Dit helpt het algoritme van de batterij en het controlesysteem van uw stofzuiger de resterende gebruikstijd preciezer te berekenen en te tonen.

Verbruikt het scherm accuvermogen?

Het lcd-scherm gebruikt niet meer dan 1,5 watt; dit heeft geen noemenswaardige gevolgen voor de gebruiksduur.

Maakt deze stofzuiger verbinding met de Dyson Link-app?

Uw stofzuiger werkt zelfstandig en maakt geen verbinding met de Dyson Link app.

Waarom past mijn Dyson V11™ stofzuiger zich niet aan de verschillende vloeren aan?

Uw stofzuiger past zich alleen aan de verschillende vloeren aan wanneer de torquevloerzuigmond is aangebracht en de stofzuiger in de Auto-stand staat. Andere accessoires en standen zijn bedoeld voor specifieke taken.

Wat is het verschil tussen de Auto-stand en de Med-stand?

Beide standen bieden een optimale balans tussen vermogen en gebruiksduur. De Auto-stand werkt alleen met de torquevloerzuigmond om zich automatisch aan de verschillende vloertypen aan te passen. Wanneer er een ander accessoire is aangebracht, staat de stofzuiger in de Med-stand.

Hoe kan ik de taal van het scherm veranderen?

Houd de selectieknop onder het scherm 5 tot 10 seconden ingedrukt om de lijst met talen weer te geven. Druk vervolgens op de selectieknop om door de lijst te bladeren. Als u bij de taal van uw keuze bent, houdt u de knop 2 tot 4 seconden ingedrukt. Als u de verkeerde taal hebt gekozen, houd de knop dan ingedrukt wanneer het kruis op het scherm verschijnt en ga terug naar de lijst met talen. U kunt ook de taal bevestigen door op de knop te drukken om naar het vinkje te scrollen en de knop dan ingedrukt te houden.

Waar dient de schakelaar op de vloerzuigmond voor?

U kunt de schakelaar op de torquevloerzuigmond gebruiken om de zuigkracht verder aan te passen. Schuif hem naar de '+' voor maximale zuigkracht om hardnekkig vuil en grotere stukken vuil op stevige vloerbedekkingen te verwijderen. En naar de '-' voor licht vuil op hoogpolige tapijten en kwetsbare vloerbedekkingen, zoals vinyl en linoleum. Zet de schuif in de middelste stand voor stof en vuil op tapijten, kleden en harde vloeren.