Ondersteuning | Dyson Zone™ koptelefoon met luchtreiniging (Pruisisch blauw/Blauw koper) | Dyson Navigatie overslaan
Je voorkeuren zijn nu opgeslagen.
Je kunt jouw contactvoorkeuren op elk gewenst moment bijwerken in het gedeelte Keep in touch van Mijn Dyson. Als je een Mijn Dyson-account hebt, kun je hieronder inloggen om alle contactopties te beheren (inclusief telefoon, sms en post).

Laten we jouw apparaat weer in orde maken

Dyson Zone™ noise cancelling koptelefoon (Satijn Zilver/Ultra Blauw)
Dyson Zone™ noise cancelling koptelefoon (Satijn Zilver/Ultra Blauw)

Laten we jouw apparaat weer in orde maken

Dyson Zone™ noise cancelling koptelefoon (Satijn Zilver/Ultra Blauw)
Zie alle stappen

Het lijkt erop dat we online geen oplossing kunnen vinden.

Neem voor meer hulp contact op met onze Klantenservice.

Het lijkt erop dat we online geen oplossing kunnen vinden.

Neem voor meer hulp contact op met onze Klantenservice.

Het lijkt erop dat we online geen oplossing kunnen vinden.

Neem voor meer hulp contact op met onze Klantenservice.

Het lijkt erop dat we online geen oplossing kunnen vinden.

Neem voor meer hulp contact op met onze Klantenservice.

Het lijkt erop dat we online geen oplossing kunnen vinden.

Neem voor meer hulp contact op met onze Klantenservice.

Het lijkt erop dat we online geen oplossing kunnen vinden.

Neem voor meer hulp contact op met onze Klantenservice.

Het lijkt erop dat we online geen oplossing kunnen vinden.

Neem voor meer hulp contact op met onze Klantenservice.

Het lijkt erop dat we online geen oplossing kunnen vinden.

Neem voor meer hulp contact op met onze Klantenservice.

Het lijkt erop dat we online geen oplossing kunnen vinden.

Neem voor meer hulp contact op met onze Klantenservice.

Het lijkt erop dat we online geen oplossing kunnen vinden.

Neem voor meer hulp contact op met onze Klantenservice.

Het lijkt erop dat we online geen oplossing kunnen vinden.

Neem voor meer hulp contact op met onze Klantenservice.

Het lijkt erop dat we online geen oplossing kunnen vinden.

Neem voor meer hulp contact op met onze Klantenservice.

Het lijkt erop dat we online geen oplossing kunnen vinden.

Neem voor meer hulp contact op met onze Klantenservice.

Het lijkt erop dat we online geen oplossing kunnen vinden.

Neem voor meer hulp contact op met onze Klantenservice.

Het lijkt erop dat we online geen oplossing kunnen vinden.

Neem voor meer hulp contact op met onze Klantenservice.

Het lijkt erop dat we online geen oplossing kunnen vinden.

Neem voor meer hulp contact op met onze Klantenservice.

Het lijkt erop dat we online geen oplossing kunnen vinden.

Neem voor meer hulp contact op met onze Klantenservice.

Het lijkt erop dat we online geen oplossing kunnen vinden.

Neem voor meer hulp contact op met onze Klantenservice.

Het lijkt erop dat we online geen oplossing kunnen vinden.

Neem voor meer hulp contact op met onze Klantenservice.

Het lijkt erop dat we online geen oplossing kunnen vinden.

Neem voor meer hulp contact op met onze Klantenservice.

Het lijkt erop dat we online geen oplossing kunnen vinden.

Neem voor meer hulp contact op met onze Klantenservice.

Het lijkt erop dat we online geen oplossing kunnen vinden.

Neem voor meer hulp contact op met onze Klantenservice.

Het lijkt erop dat we online geen oplossing kunnen vinden.

Neem voor meer hulp contact op met onze Klantenservice.

Het lijkt erop dat we online geen oplossing kunnen vinden.

Neem voor meer hulp contact op met onze Klantenservice.

Het lijkt erop dat we online geen oplossing kunnen vinden.

Neem voor meer hulp contact op met onze Klantenservice.

Het lijkt erop dat we online geen oplossing kunnen vinden.

Neem voor meer hulp contact op met onze Klantenservice.

Het lijkt erop dat we online geen oplossing kunnen vinden.

Neem voor meer hulp contact op met onze Klantenservice.

Het lijkt erop dat we online geen oplossing kunnen vinden.

Neem voor meer hulp contact op met onze Klantenservice.

Het lijkt erop dat we online geen oplossing kunnen vinden.

Neem voor meer hulp contact op met onze Klantenservice.

Het lijkt erop dat we online geen oplossing kunnen vinden.

Neem voor meer hulp contact op met onze Klantenservice.

Controleer of uw machine is aangesloten

Als u uw machine eerder hebt aangesloten op de MyDyson™ app, zou u deze op het startscherm van de app moeten kunnen zien. Als je meerdere machines hebt aangesloten, kun je hiertussen schakelen via het burgermenu linksboven in het startscherm.

Reset de hoofdtelefoon

Houd de luchtstroomknop op de linkeroorschelp vijf seconden ingedrukt om de hoofdtelefoon te resetten.

                   

Heeft dit het probleem opgelost?

Reset de hoofdtelefoon

Houd de luchtstroomknop op de linkeroorschelp vijf seconden ingedrukt om de hoofdtelefoon te resetten.

                   

Heeft dit het probleem opgelost?

Er kan slechts één apparaat tegelijk de hoofdtelefoon bedienen. Verbreek de verbinding op het tweede apparaat om de bediening te hervatten.

Vond je dit nuttig?

Zorg ervoor dat het vizier correct is aangebracht

Plaats de hoofdtelefoon comfortabel op je hoofd met de verstelbare hoofdband.

De oorschelpen zijn gemarkeerd. Zorg ervoor dat de linker- en rechteroorschelpen op de juiste manier zitten.

                   

Bevestig het vizier

Bevestig het vizier aan de hoofdtelefoon met behulp van de magnetische verbinding.

Zorg ervoor dat het vizier op de juiste manier zit. Het Dyson-logo is naar boven gericht.

                   

Als u problemen ondervindt bij het aansluiten van de magneten van het vizier op de hoofdtelefoon, veegt u de magnetische connectoren schoon met een droge, pluisvrije doek.

                   

Je kunt het vizier verstellen door het vizier dichter naar je toe te duwen of door het van je gezicht af te trekken. Er moet een afstand van vingersbreedte tussen het vizier en uw gezicht zitten.

                   

Beweeg het vizier omhoog of omlaag om het uiteinde van je neus en mond te bedekken.

                   

Vond je dit nuttig?

Zorg ervoor dat de hoofdtelefoon is ingeschakeld of wordt opgeladen.

Uw hoofdtelefoon wordt alleen ingeschakeld als deze op het hoofd van de gebruiker wordt geplaatst.

Vond je dit nuttig?

Reset de hoofdtelefoon

Houd de luchtstroomknop op de linkeroorschelp vijf seconden ingedrukt om de hoofdtelefoon te resetten.

                   

Heeft dit het probleem opgelost?

Zorg ervoor dat beide filters correct zijn geplaatst

Als beide filters niet correct in de oorschelpen zijn geplaatst, kan de hoofdtelefoon niet worden ingeschakeld. Zorg ervoor dat beide filters op hun plaats zijn vergrendeld.

Draai de oorschelpcovers met de klok mee om ze te ontgrendelen en verwijder ze van je hoofdtelefoon.

                   

Houd de filters bij de randen vast en laat ze op hun plaats in de oorschelpen vallen. Plaats de oorschelpen op hun plaats, druk ze naar beneden en draai ze tegen de klok in om ze te vergrendelen.

                   

Vond je dit nuttig?

Reset de hoofdtelefoon

Houd de luchtstroomknop op de linkeroorschelp vijf seconden ingedrukt om de hoofdtelefoon te resetten.

                   

Heeft dit het probleem opgelost?

Reset de hoofdtelefoon

Houd de luchtstroomknop op de linkeroorschelp vijf seconden ingedrukt om de hoofdtelefoon te resetten.

                   

Heeft dit het probleem opgelost?

Reset de hoofdtelefoon

Houd de luchtstroomknop op de linkeroorschelp vijf seconden ingedrukt om de hoofdtelefoon te resetten.

                   

Heeft dit het probleem opgelost?

Software-update vereist

Sommige MyDyson™ app-functies zijn mogelijk niet beschikbaar als je hoofdtelefoon niet up-to-date is.

Zorg ervoor dat automatische updates zijn ingeschakeld. U kunt dit doen door naar de instellingen van uw machine te gaan.

Hierdoor ontvangt u automatisch de nieuwste functies en functioneert uw machine correct.

Het kan tot 24 uur duren voordat uw machine om updates te ontvangen nadat dit is ingeschakeld.

Heeft dit het probleem opgelost?

Schakel automatische updates in

Zorg ervoor dat automatische updates zijn ingeschakeld. U kunt dit doen door naar de instellingen van uw machine te gaan via het instellingenpictogram.

Dit zorgt ervoor dat u automatisch de nieuwste functies ontvangt en dat uw app correct functioneert.

Het kan tot wel 20 minuten duren 24 uur voordat uw machine updates ontvangt nadat deze is ingeschakeld.

Heeft dit het probleem opgelost?

Zet uw hoofdtelefoon aan

Je hoofdtelefoon moet zijn opgeladen of ingeschakeld om via de app te kunnen worden bediend.

De hoofdtelefoon moet ook via Bluetooth zijn verbonden.

Zorg ervoor dat Bluetooth is ingeschakeld op uw apparaat.

Heeft dit het probleem opgelost?

Blijf binnen Bluetooth-bereik

Het bereik van Bluetooth is ongeveer 30 voet of 10 meter. Dit communicatiebereik kan echter kleiner worden, afhankelijk van obstakels of de omgeving waarin de hoofdtelefoon wordt gebruikt.

Heeft dit het probleem opgelost?

Zet uw hoofdtelefoon aan

Je hoofdtelefoon moet opgeladen zijn of ingeschakeld zijn terwijl je het vizier draagt om de live luchtkwaliteitsgegevens te kunnen weergeven.

De hoofdtelefoon moet ook via Bluetooth zijn verbonden.

Zorg ervoor dat Bluetooth is ingeschakeld op uw apparaat.

Het kan twee uur duren voordat historische gegevens zijn verwerkt, als de hoofdtelefoon is uitgeschakeld.

Heeft dit het probleem opgelost?

Tweefactorauthenticatie

Controleer of het e-mailadres dat op het inlogscherm wordt weergegeven correct is. De code wordt naar het weergegeven adres verzonden.

De e-mail is mogelijk ten onrechte gemarkeerd als spam of junkmail. Controleer eventuele ongewenste mappen op de code-e-mail.

Houd er rekening mee dat de authenticatiecode 5 minuten na verzending vervalt. Codes vervallen ook wanneer er een nieuwe wordt verzonden.

Als u het wachtwoord of de authenticatiecode meer dan vier keer verkeerd invoert, wordt uw account vergrendeld. Het wordt na 30 minuten automatisch ontgrendeld.

Heeft dit het probleem opgelost?

MyDyson™-app

Download de nieuwste versie van de MyDyson™ app uit de appstore op uw telefoon. Voor gebruikers van Android-telefoons kan deze worden gedownload via de grote Android-appstores.

Minimale vereisten:

  • iOS 12
  • Android 7.0 Nougat

    li>

Uw MyDyson™-account

Zodra u de MyDyson™ app, log dan in of registreer een Dyson-account.

Om een account in te stellen heeft u een geldig e-mailadres en wachtwoord nodig.

Heeft dit het probleem opgelost?

Wachtwoord reset

Nadat je het wachtwoord van je Dyson-account hebt gewijzigd, moet je 30 minuten wachten voordat je weer inlogt.

Als u het wachtwoord of de authenticatiecode meer dan vier keer verkeerd invoert, wordt uw account vergrendeld. Het wordt na 30 minuten automatisch ontgrendeld.

Heeft dit het probleem opgelost?

Mobiel apparaat

De methode om je hoofdtelefoon aan te sluiten zal enigszins verschillen, afhankelijk van het type apparaat dat je hebt. Selecteer het type apparaat dat u gebruikt.

Selecteer de juiste optie

Verbind de audio via Bluetooth

Toestaan dat de audio wordt gekoppeld.

Ga na het koppelen door naar de volgende stap.

Open de Bluetooth-instellingen

Als u een foutmelding ontvangt terwijl u verbinding maakt, opent u de Bluetooth-instellingen op uw apparaat.

Uw hoofdtelefoon zou in de lijst met apparaten moeten verschijnen.

Selecteer je hoofdtelefoon en keer terug naar de app wanneer je verbonden bent.

Machine aangesloten

Je hoofdtelefoon is nu verbonden met je MyDyson™ app.

Volg de rest van de stappen om het installatieproces te voltooien.

Eigenaarschap nemen

Als dit product niet nieuw is, wordt de vorige eigenaar hiervan op de hoogte gesteld en kan deze machine niet langer worden gebruikt met zijn MyDyson™ app.

Installatie voltooid

Uw machine is nu volledig aangesloten en ingesteld.

Vond je dit nuttig?

Verbind de audio via Bluetooth

Zodra daarom wordt gevraagd, opent u de Bluetooth-instellingen op uw apparaat.

Uw hoofdtelefoon zou in de lijst met apparaten moeten verschijnen.

Selecteer je hoofdtelefoon en keer terug naar de app wanneer je verbonden bent.

Start het verbindingstraject opnieuw

Zorg ervoor dat u de app niet verlaat voordat u hierom wordt gevraagd.

Als u dit doet, moet u het verbindingstraject opnieuw starten.

Probeer opnieuw de hoofdtelefoon te koppelen

Als er tijdens het koppelingsproces een foutmelding verschijnt, volg dan de aanwijzingen in de app om het opnieuw te proberen.

Als u uw mobiele apparaat dicht bij de hoofdtelefoon houdt, wordt het verbindingsproces ondersteund.

Laat de sensoren initialiseren. Dit duurt minimaal twee minuten.

Mobiel apparaat

De volgende stap om je hoofdtelefoon aan te sluiten zal enigszins verschillen, afhankelijk van het type apparaat dat je hebt. Selecteer het type apparaat dat u gebruikt.

Volg de volgende stap

Controleer of Bluetooth op de hoofdtelefoon in de detecteerbare modus staat

Houd de luchtstroomknop 2 seconden ingedrukt totdat het LED-lampje blauw pulseert. Dit geeft aan dat Bluetooth-detectie is geactiveerd.

Zorg ervoor dat u de luchtstroomknop niet te lang ingedrukt houdt, omdat hierdoor het product wordt uitgeschakeld en de verbinding mislukt.

Koppelen

Houd de luchtstroomknop op de linkeroorschelp twee seconden ingedrukt.

Als u uw mobiele apparaat dicht bij de hoofdtelefoon houdt, wordt het verbindingsproces vergemakkelijkt.

Ga na het koppelen door naar de volgende stap.

MyDyson™-app

Je hebt de MyDyson™ app geïnstalleerd om verbinding te maken met uw machine.

Zorg ervoor dat Bluetooth is ingeschakeld op uw apparaat.

Je hebt de mogelijkheid om een nieuw account aan te maken of in te loggen als je eerder een Dyson-account hebt aangemaakt in de app of online. Selecteer de juiste optie.

Volg de volgende stap

MyDyson™-app

Je hebt de MyDyson™ app geïnstalleerd om het meeste uit uw hoofdtelefoon te halen.

Zorg ervoor dat Bluetooth is ingeschakeld op uw apparaat.

Je hebt de mogelijkheid om een nieuw account aan te maken, of om in te loggen als je eerder een Dyson-account hebt aangemaakt in de app of online. Selecteer de juiste optie.

Zorg ervoor dat je hoofdtelefoon is ingeschakeld.

Machine toevoegen

Je kunt een machine toevoegen vanuit het hamburgermenu of vanuit het hoofdscherm als er geen machines zijn geregistreerd. Als Bluetooth niet is ingeschakeld, wordt u gevraagd dit in te schakelen.

Selecteer je hoofdtelefoon.

Controleer uw startscherm

Uw informatie over de luchtkwaliteit vindt u op het startscherm van uw app. Houd er rekening mee dat u een hoofdtelefoon en vizier moet dragen om live gegevens over de luchtkwaliteit te bekijken.

Meer informatie over de luchtkwaliteit in uw regio kunt u vinden door uw locatie op het startscherm te selecteren.

Vond je dit nuttig?

Controleer uw startscherm

Je kunt je luchtstroominstellingen beheren in de app.

Selecteer het pictogram op het startscherm om te schakelen tussen de beschikbare instellingen.

Vond je dit nuttig?

Controleer uw startscherm

Om toegang te krijgen tot de instellingen van uw machine, selecteert u uw machine in het hamburgermenu en vervolgens het pictogram van het instellingenmenu.

Controleer de instellingen van uw machine

De locatie van uw hoofdtelefoon kan worden gewijzigd door de stad/plaats te selecteren in de instellingen van uw machine

Selecteer de locatie uit de lijst. U kunt ook naar een locatie zoeken om de lijst te filteren.

Zodra een nieuwe locatie is gekozen, update je om op te slaan.

Houd er rekening mee dat het veranderen van de locatie van uw hoofdtelefoon de levensduur van het filter kan beïnvloeden.

Vond je dit nuttig?

Volumebegrenzer

De volumebegrenzer kan op elk moment in de machine-instellingen worden in- of uitgeschakeld.

Vond je dit nuttig?

Filterbeheer

De levensduur van het filter kan worden gecontroleerd in de instellingen van uw machine.

Als u filterbeheer selecteert, ziet u hoe u uw filter vervangt en kunt u de levensduur van het filter opnieuw instellen. Het resetten van de levensduur van het filter mag alleen worden gedaan nadat u het filter heeft vervangen.

Vond je dit nuttig?

Controleer de instellingen van uw machine

De naam van uw hoofdtelefoon kan worden gewijzigd in de instellingen van uw machine.

Vond je dit nuttig?

Notificatie instellingen

De MyDyson™ app stuurt u af en toe meldingen van uw machines om u op de hoogte te houden van hun status. In het instellingenmenu kun je bepalen welke meldingen je op je hoofdtelefoon ziet.

Vond je dit nuttig?

Software

De huidige software waarop uw hoofdtelefoon draait, kan worden gecontroleerd in de machine-instellingen.

Als uw software niet volledig up-to-date is, heeft u in het menu de mogelijkheid om de software bij te werken.

Vond je dit nuttig?

Controleer uw startscherm

Je geluidsmetingen zijn te vinden op het startscherm van je app.

Vond je dit nuttig?

Controleer uw startscherm

Je kunt je instellingen voor actieve ruisonderdrukking en equalizer beheren in de app.

Selecteer het pictogram op het startscherm om te schakelen tussen de beschikbare instellingen.

Vond je dit nuttig?

Schakelmachines

Om tussen uw machines te schakelen, selecteert u het hamburgermenu. Aan de linkerkant wordt een lijst met uw machines weergegeven.

U kunt ook tussen uw verbonden machines vegen door over de zijkanten van uw scherm te vegen. Voor Android-gebruikers moeten schermgebaren mogelijk worden uitgeschakeld om deze functie te laten werken.

Vond je dit nuttig?

Verwijder de oorkussens

Om uw bestaande oorkussens te verwijderen, draait u het kussen voorzichtig tegen de klok in totdat het van de oorschelp kan worden getrokken.

Om uw nieuwe oorkussens te plaatsen, draait u het kussen voorzichtig met de klok mee totdat het op zijn plaats klikt.

Zorg ervoor dat de oorkussens zich aan de juiste kant en in de juiste richting omhoog bevinden. De hoofdtelefoon detecteert mogelijk niet dat hij wordt gedragen als hij verkeerd is geplaatst.

De oorkussens zijn gemarkeerd met een L en R om respectievelijk links en rechts aan te geven.

Kalibreer uw hoofdtelefoon opnieuw

De headset moet opnieuw worden gekalibreerd via MyDyson™ app. Om dit te doen, selecteert u uw machine in het hamburgermenu en vervolgens het instellingenmenupictogram.

Selecteer de optie om uw headset opnieuw te kalibreren in het menu.

Is er nog iets waarmee we u kunnen helpen?

Automatische modus

De automatische activiteitsmodus controleert de snelheid van uw beweging en past de luchtstroomsnelheid aan uw activiteit aan.

Deze modus wordt niet aangepast op basis van uw luchtkwaliteit.

Heeft dit het probleem opgelost?

Plaats de hoofdtelefoon op uw hoofd

De hoofdtelefoon moet op het hoofd worden gedragen om de luchtstroom te laten plaatsvinden.

Zorg ervoor dat het vizier correct is bevestigd

Bevestig het vizier aan de hoofdtelefoon met behulp van de magnetische verbinding.

Zorg ervoor dat het vizier op de juiste manier zit. Het Dyson-logo is naar boven gericht.

                   

Als u problemen ondervindt bij het aansluiten van de magneten van het vizier op de hoofdtelefoon, veegt u de magnetische connectoren af met een droge, pluisvrije doek.

Alle vier de viziermagneten moeten vastzitten. Controleer in een spiegel of het vizier correct is bevestigd. De MyDyson™ app laat ook zien of het vizier is bevestigd of dat het vizier is gedompeld.

                   

Heeft dit het probleem opgelost?

Plaats de hoofdtelefoon op uw hoofd

De hoofdtelefoon moet op het hoofd worden gedragen om de luchtstroom te laten plaatsvinden.

Zorg ervoor dat het vizier correct is bevestigd

Bevestig het vizier aan de hoofdtelefoon met behulp van de magnetische verbinding.

Zorg ervoor dat het vizier op de juiste manier zit. Het Dyson-logo is naar boven gericht.

                   

Als u problemen ondervindt bij het aansluiten van de magneten van het vizier op de hoofdtelefoon, veegt u de magnetische connectoren af met een droge, pluisvrije doek.

Alle vier de viziermagneten moeten vastzitten. Controleer in een spiegel of het vizier correct is bevestigd. De MyDyson™ app laat ook zien of het vizier is bevestigd of dat het vizier is gedompeld.

                   

Je kunt het vizier verstellen door het vizier dichter naar je toe te duwen of door het van je gezicht af te trekken. Er moet een afstand van vingersbreedte tussen het vizier en uw gezicht zitten.

                   

Beweeg het vizier omhoog of omlaag om het uiteinde van je neus en mond te bedekken.

                   

Heeft dit het probleem opgelost?

Controleer de resterende levensduur van de batterij

De hoofdtelefoon heeft een bepaald oplaadniveau nodig om de luchtstroom te laten plaatsvinden. Wanneer u probeert de luchtstroom in gang te zetten, knippert de LED op de linkeroorschelp oranje als er onvoldoende lading is om de luchtreiniger te laten functioneren.

Heeft dit het probleem opgelost?

Controleer de activiteitsinstellingen

De rustmodus levert de laagste luchtstroom. Wijzig de instellingen om te zien of de luchtstroom merkbaarder wordt.

Je kunt de activiteitsniveaus handmatig selecteren met behulp van de app of de knop op de linkeroorschelp.

                   

Heeft dit het probleem opgelost?

Controleer de filters

Controleer of de filters correct in de oorschelpen van de hoofdtelefoon zijn geplaatst. Als de filters niet correct zijn geïnstalleerd, verschijnt er een foutmelding in de MyDyson™ app en de luchtstroom komt niet tot stand.

Controleer of de levensduur van de filters niet is verstreken. Eenmaal verwijderd van het hoofd van de gebruiker, knippert de LED op de oorschelp roze als de filters vervangen moeten worden.

Controleer de levensduur van de batterij

Controleer of de batterij voldoende is opgeladen om de luchtstroom in gang te zetten. Als de batterij onder de 20% komt, is de luchtstroom niet meer beschikbaar en verschijnt er een oranje knipperend licht op de oorschelp wanneer deze van het hoofd van de gebruiker wordt verwijderd.

Heeft dit het probleem opgelost?

Verwijder de filterafdekkingen

Draai de oorschelpcovers met de klok mee om ze te ontgrendelen en verwijder ze van je hoofdtelefoon.

                   

Houd de filters bij de randen vast en laat ze op hun plaats in de oorschelpen vallen. Plaats de oorschelpen op hun plaats, druk ze naar beneden en draai ze tegen de klok in om ze te vergrendelen.

                   

Heeft dit het probleem opgelost?

Dagelijkse schoonmaak

Een ongelijkmatige luchtstroom door het vizier kan worden veroorzaakt door vuilophoping in de luchtwegen.

Voor de beste prestaties en hygiëne is het belangrijk om uw vizier en het binnenvizier dagelijks schoon te maken.

p>

Verwijder het vizier

Maak het vizier los van je hoofdtelefoon.

                   

Verwijder de verlengstukken

Schuif de verlengstukken naar buiten en maak ze los.

                   

Verwijder het binnenvizier

Knijp met uw vingers in beide zijden van het binnenvizier om het los te klikken.

                   

Was het vizier en het binnenvizier

Was het vizier en het binnenvizier onder warm stromend kraanwater. Afwasmiddel kan worden gebruikt om het vizier en het binnenvizier te wassen.

Schudden om overtollig water te verwijderen.

                   

Droog je vizier

Laat uw vizier en binnenvizier op een warme, goed geventileerde plaats liggen om volledig te drogen.

                   

Wekelijks schoon

Een keer per week maak je het vizier en het binnenvizier grondig schoon met de borstel die bij je hoofdtelefoon is geleverd.

                   

Heeft dit het probleem opgelost?

Filterbeheer

Als de levensduur van uw filters is verstreken, kan dit leiden tot een verminderde of ongelijkmatige luchtstroom.

De levensduur van uw filters kunt u controleren in de instellingen van uw machine.

Als u filterbeheer selecteert, ziet u hoe u de levensduur van uw filters vervangt en opnieuw instelt. Het resetten van de levensduur van de filters dient u alleen te doen nadat u de filters heeft vervangen.

Heeft dit het probleem opgelost?

Plaats de hoofdtelefoon op uw hoofd

De hoofdtelefoon moet op het hoofd worden gedragen om ANC te kunnen activeren.

Zorg ervoor dat de microfoons op de oorschelpen niet worden afgedekt, omdat dit de prestaties van het ANC beïnvloedt.

Je kunt actieve ruisonderdrukking (ANC) gebruiken om het achtergrondgeluid om je heen te verminderen.

Er zijn drie ANC-modi. Dubbeltik stevig op een van de oorschelpen om uw ANC-niveau te wijzigen, of selecteer het gewenste niveau in de MyDyson™ app.

Heeft dit het probleem opgelost?

Reset de hoofdtelefoon

Houd de luchtstroomknop op de linkeroorschelp vijf seconden ingedrukt om de hoofdtelefoon te resetten.

                   

Heeft dit het probleem opgelost?

Controleer uw instellingen voor actieve ruisonderdrukking (ANC).

Je instellingen voor actieve ruisonderdrukking (ANC) zijn mogelijk onbedoeld gewijzigd. De Transparantiemodus versterkt de geluiden om je heen en vermindert het volume van de media.

Je kunt ANC gebruiken om het achtergrondgeluid om je heen te verminderen.

Er zijn drie ANC-niveaus. Dubbeltik op een van de oorschelpen om uw ANC-niveau te wijzigen.

U kunt ook het ANC-niveau wijzigen vanaf het startscherm van MyDyson™ app.

                   

Controleer de volumebegrenzer

Indien verbonden met de MyDyson™ app controleer de volumebegrenzer. De volumebegrenzer kan op elk moment in de machine-instellingen worden in- of uitgeschakeld.

Om toegang te krijgen tot de instellingen van uw machine, selecteert u uw machine in het hamburgermenu en selecteert u vervolgens het pictogram van het instellingenmenu.

>

Controleer de MyDyson™-software

Zorg ervoor dat uw Dyson Zone™ hoofdtelefoons draaien op de nieuwste software. Welke versie van de software u gebruikt, kunt u controleren in de instellingen van de app. Om toegang te krijgen tot de instellingen van uw hoofdtelefoon, selecteert u uw machine in het hamburgermenu en selecteert u vervolgens het pictogram van het instellingenmenu.

Door automatische updates in te schakelen, kunt u ervoor zorgen dat u automatisch de nieuwste functies ontvangt en dat uw app correct functioneert .

Het kan tot 24 uur duren voordat je hoofdtelefoon updates ontvangt nadat deze is ingeschakeld.

Heeft dit het probleem opgelost?

Controleer de instellingen in de app die je gebruikt

Controleer of het probleem zich blijft voordoen wanneer u een ander apparaatprogramma gebruikt.

Als het probleem alleen optreedt wanneer u een specifiek programma gebruikt, heeft het probleem waarschijnlijk te maken met dat programma.

Controleer de instellingen op uw apparaat

In de instellingen van uw apparaat heeft u mogelijk een volumebegrenzer. Controleer de instellingen van uw apparaat en zorg ervoor dat er geen opties zijn geselecteerd die het mediavolume verminderen.

Controleer de software op uw apparaat

Als uw apparaat LHDC Bluetooth gebruikt, kan er geluidsvervorming optreden als de apparaatsoftware niet up-to-date is. Zorg ervoor dat uw apparaat de nieuwste software gebruikt.

Heeft dit het probleem opgelost?

Reset de hoofdtelefoon

Houd de luchtstroomknop op de linkeroorschelp vijf seconden ingedrukt om de hoofdtelefoon te resetten.

                   

Heeft dit het probleem opgelost?

Blijf binnen Bluetooth-bereik

Het bereik van Bluetooth is ongeveer 30 voet of 10 meter. Dit communicatiebereik kan echter kleiner worden, afhankelijk van obstakels of de omgeving waarin de hoofdtelefoon wordt gebruikt.

Controleer de instellingen in de app die je gebruikt

Controleer of het probleem zich blijft voordoen wanneer u een ander apparaatprogramma gebruikt.

Als het probleem alleen optreedt wanneer u een specifiek programma gebruikt, heeft het probleem waarschijnlijk te maken met dat programma.

Heeft dit het probleem opgelost?

Reset de hoofdtelefoon

Houd de luchtstroomknop op de linkeroorschelp vijf seconden ingedrukt om de hoofdtelefoon te resetten.

                   

Heeft dit het probleem opgelost?

Motorgeluid

Er wordt enig geluid van de motor verwacht. Hogere luchtsnelheden zorgen ervoor dat de motor luider wordt. Als het geluid op uw hoofdtelefoon laag is, kan dit merkbaar zijn.

Heeft dit het probleem opgelost?

Zorg ervoor dat uw hoofdtelefoon is verbonden met uw Bluetooth-apparaat

Als uw hoofdtelefoon via Bluetooth met een apparaat is verbonden, brandt het LED-lampje op de hoofdtelefoon continu blauw wanneer deze van het hoofd wordt gehaald.

U kunt uw machine ook zien in de apparaten van uw apparaat lijst met verbonden apparaten.

Zorg ervoor dat uw hoofdtelefoon is aangesloten op uw apparaat en niet op een ander apparaat.

Is uw hoofdtelefoon aangesloten op uw apparaat?

Blijf binnen Bluetooth-bereik

Het bereik van Bluetooth is ongeveer 30 voet of 10 meter. Dit communicatiebereik kan echter kleiner worden, afhankelijk van obstakels of de omgeving waarin de hoofdtelefoon wordt gebruikt.

Controleer de instellingen in de app die je gebruikt

Controleer of het probleem zich blijft voordoen wanneer u een ander apparaatprogramma gebruikt.

Als het probleem alleen optreedt wanneer u een specifiek programma gebruikt, heeft het probleem waarschijnlijk te maken met dat programma.

Heeft dit het probleem opgelost?

Reset de hoofdtelefoon

Houd de luchtstroomknop op de linkeroorschelp vijf seconden ingedrukt om de hoofdtelefoon te resetten.

                   

Heeft dit het probleem opgelost?

Houd de luchtstroomknop op de linkeroorschelp twee seconden ingedrukt.

Als u uw mobiele apparaat dicht bij de hoofdtelefoon houdt, wordt het verbindingsproces vergemakkelijkt.

Je hoofdtelefoon zou in de lijst met apparaten moeten verschijnen.

Heeft dit het probleem opgelost?

Blijf binnen Bluetooth-bereik

Het bereik van Bluetooth is ongeveer 30 voet of 10 meter. Dit communicatiebereik kan echter kleiner worden, afhankelijk van obstakels of de omgeving waarin de hoofdtelefoon wordt gebruikt.

Controleer de instellingen in de app die je gebruikt

Controleer of het probleem zich blijft voordoen wanneer u een ander apparaatprogramma gebruikt.

Als het probleem alleen optreedt wanneer u een specifiek programma gebruikt, heeft het probleem waarschijnlijk te maken met dat programma.

Heeft dit het probleem opgelost?

Controleer de oorkussens

Zorg ervoor dat de oorkussens correct zijn bevestigd. Draai de oorkussens met de klok mee totdat ze op hun plaats zitten.

Controleer uw instellingen voor actieve ruisonderdrukking (ANC).

Je instellingen voor actieve ruisonderdrukking (ANC) zijn mogelijk onbedoeld gewijzigd.

Je kunt ANC gebruiken om het achtergrondgeluid om je heen te verminderen.

Er zijn drie ANC-niveaus. Dubbeltik op een van de oorschelpen om uw ANC-niveau te wijzigen.

U kunt ook het ANC-niveau wijzigen vanaf het startscherm van MyDyson™ app.

Wijzig de instellingen om uw persoonlijke voorkeur te vinden.

                   

Controleer de EQ-instellingen in de MyDyson™-app

U kunt de EQ-instellingen wijzigen vanaf het startscherm van MyDyson™ app.

Wijzig de instellingen om uw persoonlijke voorkeur te vinden.

Controleer de MyDyson™-software

Zorg ervoor dat uw Dyson Zone™ hoofdtelefoons draaien op de nieuwste software. Welke versie van de software u gebruikt, kunt u controleren in de instellingen van de app. Om toegang te krijgen tot de instellingen van uw hoofdtelefoon, selecteert u uw machine in het hamburgermenu en selecteert u vervolgens het pictogram van het instellingenmenu.

Door automatische updates in te schakelen, kunt u ervoor zorgen dat u automatisch de nieuwste functies ontvangt en dat uw app correct functioneert .

Het kan tot 24 uur duren voordat je hoofdtelefoon updates ontvangt nadat deze is ingeschakeld.

Heeft dit het probleem opgelost?

Reset de hoofdtelefoon

Houd de luchtstroomknop op de linkeroorschelp vijf seconden ingedrukt om de hoofdtelefoon te resetten.

                   

Heeft dit het probleem opgelost?

Plaats de hoofdtelefoon op uw hoofd

Uw hoofdtelefoon wordt alleen ingeschakeld als deze op het hoofd van de gebruiker wordt geplaatst. De hoofdtelefoon gaat automatisch naar de stand-bymodus wanneer deze wordt verwijderd.

De stand-bymodus verbruikt een deel van de batterij. Daarom moet de hoofdtelefoon worden uitgeschakeld om de batterij te sparen als deze gedurende langere tijd niet wordt gebruikt. Dit kunt u doen door de luchtstroomknop 5 seconden ingedrukt te houden.1

Als de hoofdtelefoon langere tijd in de stand-bymodus blijft staan, Mogelijk moeten ze worden opgeladen.2

1 De hoofdtelefoon moet opnieuw worden ingeschakeld door houd de luchtstroomknop 2 seconden ingedrukt.

2 De tijd varieert afhankelijk van het gebruik en de hoeveelheid lading.

Zorg ervoor dat beide filters correct zijn geplaatst

Als beide filters niet correct in de oorschelpen zijn geplaatst, kan de hoofdtelefoon niet worden ingeschakeld. Zorg ervoor dat beide filters op hun plaats zijn vergrendeld.

Zorg ervoor dat de oorkussens correct worden gedragen

Zorg ervoor dat de oorkussens zich aan de juiste kant en in de juiste richting omhoog bevinden. De hoofdtelefoon detecteert mogelijk niet dat hij wordt gedragen als hij verkeerd is geplaatst.

De oorkussens zijn gemarkeerd met een L en R om respectievelijk links en rechts aan te geven.

Test de machine

Druk op de luchtstroomknop op de linkeroorschelp.

                   

Reset de hoofdtelefoon

Houd de luchtstroomknop op de linkeroorschelp vijf seconden ingedrukt om de hoofdtelefoon te resetten.

                   

Heeft dit het probleem opgelost?

Reset de hoofdtelefoon

Houd de luchtstroomknop op de linkeroorschelp vijf seconden ingedrukt om de hoofdtelefoon te resetten.

                   

Heeft dit het probleem opgelost?

Laat de machine minimaal één minuut opladen.

Probeer de hoofdtelefoon opnieuw te gebruiken

Dit geeft aan dat de machine volledig is opgeladen.

Haal de hoofdtelefoon uit de oplader en probeer hem opnieuw te gebruiken.

Heeft dit het probleem opgelost?

Opladen via een andere stroombron

Probeer de hoofdtelefoon in een ander stopcontact of via een andere USB-poort.

Probeer een andere USB-C-kabel te gebruiken om de hoofdtelefoon op te laden.

Heeft dit het probleem opgelost?

Sluit de machine aan op het stopcontact en laat hem 15 minuten staan.

Is er een oranje knipperlicht?

  1. Laat het apparaat weer 30 minuten opladen.
  2. Verwijder de kabel, houd de luchtstroomknop op de linkeroorschelp ingedrukt om hem in te schakelen.
                   

Heeft dit het probleem opgelost?

  1. Verwijder de kabel.
  2. Houd de luchtstroomknop 15 seconden ingedrukt.
                   

Is er een witte LED zichtbaar?

Laat de hoofdtelefoon opladen

Dit geeft aan dat de machine aan het opladen is.

Laat de hoofdtelefoon opladen totdat het lampje in een groene ring verandert. Volledig opladen van 0% tot 80% duurt een uur en 50 minuten.

Haal de hoofdtelefoon uit de oplader en probeer hem opnieuw te gebruiken.

Heeft dit het probleem opgelost?

Installatie bijwerken

Een pulserend knipperlicht geeft aan dat de hoofdtelefoon bezig is met het installeren van een draadloze software-update.

Het product kan niet worden gebruikt terwijl de update wordt geïnstalleerd.

Heeft dit het probleem opgelost?

Laad de machine op

Een continu oranje lampje geeft aan dat de lading van de hoofdtelefoon laag of helemaal leeg is.

De hoofdtelefoon kan na verloop van tijd leeglopen als hij niet wordt gebruikt.

Sluit de machine aan op het stopcontact.

Reset de hoofdtelefoon

Houd de luchtstroomknop op de linkeroorschelp vijf seconden ingedrukt om de hoofdtelefoon te resetten.

                   

Heeft dit het probleem opgelost?

Sluit de machine aan op de lader

Laad uw machine op met de Dyson USB-C-kabel.

Sluit de USB-C-kabel aan op een stopcontact of een andere voedingsbron.

De gebruiksduur van de hoofdtelefoon is afhankelijk van de gebruikte instellingen en de omgevingsomstandigheden waarin deze wordt gebruikt.

  • 50 uur met audio en ANC
  • 4 uur met de luchtstroom ingesteld op de rustmodus
  • 2,5 uur met de luchtstroom ingesteld op de lichte modus
  • 1,5 uur met de luchtstroom ingesteld op de gematigde modus

Alsjeblieft opmerking; de gebruikstijd kan bij het eerste gebruik korter zijn, maar bij continu gebruik worden de bovenstaande tijden bereikt.

Standby modus

Uw hoofdtelefoon wordt alleen ingeschakeld als deze op het hoofd van de gebruiker wordt geplaatst. De hoofdtelefoon gaat automatisch naar de stand-bymodus wanneer deze wordt verwijderd.

De stand-bymodus verbruikt een deel van de batterij. Daarom moet de hoofdtelefoon worden uitgeschakeld om de batterij te sparen als deze gedurende langere tijd niet wordt gebruikt. Dit kunt u doen door de luchtstroomknop 5 seconden ingedrukt te houden.1

Als de hoofdtelefoon langere tijd in de stand-bymodus blijft staan, Mogelijk moeten ze worden opgeladen.2

1 De hoofdtelefoon moet opnieuw worden ingeschakeld door houd de luchtstroomknop 2 seconden ingedrukt.

2 De tijd varieert afhankelijk van het gebruik en de hoeveelheid lading.

Heeft dit het probleem opgelost?

Hoe u onderdelen voor uw machine koopt en monteert

Verkrijg originele vervangende onderdelen rechtstreeks van Dyson en ontdek hoe u ze op uw machine kunt monteren.

Oorschelpen en filters

Kies het onderdeel dat u wilt vervangen.

  • Oorschelpen
  • Filterafdekkingen
  • Filters
                   

Vizier

Kies het onderdeel dat u wilt vervangen.

  • Vizier
  • Linker vizierverlenging
  • Rechter vizierverlenging
  • Binnenvizier
  • Buitenvizier
                   

Accessoires

Kies het onderdeel dat u wilt vervangen.

  • Explorer-koffer
  • Kwartaalslag harde koffer
  • Vizierreinigingsborstel
  • Adapterkit voor tijdens de vlucht
  • USB-C-oplader
  • Community-gezichtsbedekking
  • FFP2-voering
  • Vizierhoes
  • Zachte tas
                   

Accessoires

Kies het onderdeel dat u wilt vervangen.

  • Explorer-koffer
  • Kwartaalslag harde koffer
  • Vizierreinigingsborstel
  • Adapterkit voor tijdens de vlucht
  • USB-C-oplader
  • Community-gezichtsbedekking
  • FFP2-voering
  • Vizierhoes
  • Zachte tas
                   

Controleer of uw machine onder de garantie valt of koop hieronder vervangende onderdelen - uw onderdeel wordt dan bij u afgeleverd. Uw machine wordt geleverd met gratis onderdelen als deze onder uw garantiepolis vallen. Om te controleren of de jouwe nog steeds onder de garantie valt, ga je naar MyDyson

Heeft u uw onderdeel kunnen passen?

Controleer of uw machine onder de garantie valt of koop hieronder vervangende onderdelen - uw onderdeel wordt dan bij u afgeleverd. Uw machine wordt geleverd met gratis onderdelen als deze onder uw garantiepolis vallen. Om te controleren of de jouwe nog steeds onder de garantie valt, ga je naar MyDyson

Het aanbrengen van gemeenschapsgezichtsbedekking

Volg de stappen in de video

Zoek in plaats daarvan de tekstversie van de stapsgewijze handleiding onder 'Kunnen we u nog ergens mee helpen?'

Verwijder het vizier

Maak het vizier los van je hoofdtelefoon.

                   

Plaats uw gemeenschapsgezichtsbedekking

Duw de gemeenschappelijke gezichtsbedekking op zijn plaats. Eenmaal op zijn plaats knijpt u de zijkanten van het binnenvizier in en klikt u de lipjes op hun plaats in het vizier.

                   

Bevestig het vizier opnieuw aan de hoofdtelefoon met behulp van de magnetische verbinding.

Zorg ervoor dat het vizier op de juiste manier zit. Het Dyson-logo is naar boven gericht.

                   

Heeft u uw onderdeel kunnen passen?

Controleer of uw machine onder de garantie valt of koop hieronder vervangende onderdelen - uw onderdeel wordt dan bij u afgeleverd. Uw machine wordt geleverd met gratis onderdelen als deze onder uw garantiepolis vallen. Om te controleren of de jouwe nog steeds onder de garantie valt, ga je naar MyDyson

Heeft u uw onderdeel kunnen passen?

Controleer of uw machine onder de garantie valt of koop hieronder vervangende onderdelen - uw onderdeel wordt dan bij u afgeleverd. Uw machine wordt geleverd met gratis onderdelen als deze onder uw garantiepolis vallen. Om te controleren of de jouwe nog steeds onder de garantie valt, ga je naar MyDyson

Het aanbrengen van gemeenschapsgezichtsbedekking

Volg de stappen in de video

Zoek in plaats daarvan de tekstversie van de stapsgewijze handleiding onder 'Kunnen we u nog ergens mee helpen?'

Controleer of uw machine onder de garantie valt of koop hieronder vervangende onderdelen - uw onderdeel wordt dan bij u afgeleverd. Uw machine wordt geleverd met gratis onderdelen als deze onder uw garantiepolis vallen. Om te controleren of de jouwe nog steeds onder de garantie valt, ga je naar MyDyson

Heeft u uw onderdeel kunnen passen?

Controleer of uw machine onder de garantie valt of koop hieronder vervangende onderdelen - uw onderdeel wordt dan bij u afgeleverd. Uw machine wordt geleverd met gratis onderdelen als deze onder uw garantiepolis vallen. Om te controleren of de jouwe nog steeds onder de garantie valt, ga je naar MyDyson

Heeft u uw onderdeel kunnen passen?

Controleer of uw machine onder de garantie valt of koop hieronder vervangende onderdelen - uw onderdeel wordt dan bij u afgeleverd. Uw machine wordt geleverd met gratis onderdelen als deze onder uw garantiepolis vallen. Om te controleren of de jouwe nog steeds onder de garantie valt, ga je naar MyDyson

Heeft u uw onderdeel kunnen passen?

Controleer of uw machine onder de garantie valt of koop hieronder vervangende onderdelen - uw onderdeel wordt dan bij u afgeleverd. Uw machine wordt geleverd met gratis onderdelen als deze onder uw garantiepolis vallen. Om te controleren of de jouwe nog steeds onder de garantie valt, ga je naar MyDyson

Heeft u uw onderdeel kunnen passen?

Controleer of uw machine onder de garantie valt of koop hieronder vervangende onderdelen - uw onderdeel wordt dan bij u afgeleverd. Uw machine wordt geleverd met gratis onderdelen als deze onder uw garantiepolis vallen. Om te controleren of de jouwe nog steeds onder de garantie valt, ga je naar MyDyson

Heeft u uw onderdeel kunnen passen?

Oorschelpen en filters

Kies het onderdeel dat u wilt vervangen.

  • Oorschelpen
  • Filterafdekkingen
  • Filters
                   

Selecteer de juiste optie

Controleer of uw machine onder de garantie valt of koop hieronder vervangende onderdelen - uw onderdeel wordt dan bij u afgeleverd. Uw machine wordt geleverd met gratis onderdelen als deze onder uw garantiepolis vallen. Om te controleren of de jouwe nog steeds onder de garantie valt, ga je naar MyDyson

Om uw bestaande oorkussens te verwijderen, draait u het kussen voorzichtig tegen de klok in totdat het van de oorschelp kan worden getrokken.

Om uw nieuwe oorkussens te plaatsen, draait u het kussen voorzichtig met de klok mee totdat het op zijn plaats klikt.

Heeft u uw onderdeel kunnen passen?

Controleer of uw machine onder de garantie valt of koop hieronder vervangende onderdelen - uw onderdeel wordt dan bij u afgeleverd. Uw machine wordt geleverd met gratis onderdelen als deze onder uw garantiepolis vallen. Om te controleren of de jouwe nog steeds onder de garantie valt, ga je naar MyDyson

Draai de filterafdekkingen met de klok mee om ze te ontgrendelen en verwijder ze van je hoofdtelefoon.

                   

Plaats de nieuwe filterafdekkingen op hun plaats, druk ze naar beneden en draai ze tegen de klok in om ze te vergrendelen.

Heeft u uw onderdeel kunnen passen?

Controleer of uw machine onder de garantie valt of koop hieronder vervangende onderdelen - uw onderdeel wordt dan bij u afgeleverd. Uw machine wordt geleverd met gratis onderdelen als deze onder uw garantiepolis vallen. Om te controleren of de jouwe nog steeds onder de garantie valt, ga je naar MyDyson

Draai de oorschelpafdekkingen met de klok mee om ze te ontgrendelen en verwijder ze van je hoofdtelefoon.

Gooi de filters weg in overeenstemming met de lokale richtlijnen.

                   

Houd de filters bij de randen vast en laat ze op hun plaats in de oorschelpen vallen. Plaats de oorschelpen op hun plaats, druk ze naar beneden en draai ze tegen de klok in om ze te vergrendelen.

                   

U kunt de levensduur van het filter resetten in de instellingen van uw machine in de MyDyson™ app.

Heeft u uw onderdeel kunnen passen?

Vizier

Kies het onderdeel dat u wilt vervangen.

  • Vizier
  • Linker vizierverlenging
  • Rechter vizierverlenging
  • Binnenvizier
  • Buitenvizier
                   

Controleer of uw machine onder de garantie valt of koop hieronder vervangende onderdelen - uw onderdeel wordt dan bij u afgeleverd. Uw machine wordt geleverd met gratis onderdelen als deze onder uw garantiepolis vallen. Om te controleren of de jouwe nog steeds onder de garantie valt, ga je naar MyDyson

Plaats de hoofdtelefoon comfortabel op je hoofd met de verstelbare hoofdband.

De oorschelpen zijn gemarkeerd. Zorg ervoor dat de linker- en rechteroorschelpen op de juiste manier zitten.

                   

Bevestig het vizier aan de onderkant van elke oorschelp met behulp van de magnetische verbinding.

Zorg ervoor dat het vizier op de juiste manier rond zit. Het Dyson-logo is naar boven gericht.

                   

Je kunt het vizier verstellen door het vizier dichter naar je toe te duwen of door het van je gezicht af te trekken. Er moet een afstand van vingersbreedte tussen het vizier en uw gezicht zitten.

                   

Beweeg het vizier omhoog of omlaag om het uiteinde van je neus en mond te bedekken.

                   

Heeft u uw onderdeel kunnen passen?

Controleer of uw machine onder de garantie valt of koop hieronder vervangende onderdelen - uw onderdeel wordt dan bij u afgeleverd. Uw machine wordt geleverd met gratis onderdelen als deze onder uw garantiepolis vallen. Om te controleren of de jouwe nog steeds onder de garantie valt, ga je naar MyDyson

Maak het vizier los van je hoofdtelefoon.

                   

Knijp met uw vingers in beide zijden van het binnenvizier om het los te klikken.

                   

Klip het nieuwe binnenvizier op zijn plaats.

Heeft u uw onderdeel kunnen passen?

Controleer of uw machine onder de garantie valt of koop hieronder vervangende onderdelen - uw onderdeel wordt dan bij u afgeleverd. Uw machine wordt geleverd met gratis onderdelen als deze onder uw garantiepolis vallen. Om te controleren of de jouwe nog steeds onder de garantie valt, ga je naar MyDyson

Maak het vizier los van je hoofdtelefoon.

                   

Knijp met uw vingers in beide zijden van het binnenvizier om het los te klikken.

                   

Schuif het linkerverlengstuk naar buiten en maak het los.

                   

Schuif het nieuwe verlengstuk erin en klik het vast.

Heeft u uw onderdeel kunnen passen?

Controleer of uw machine onder de garantie valt of koop hieronder vervangende onderdelen - uw onderdeel wordt dan bij u afgeleverd. Uw machine wordt geleverd met gratis onderdelen als deze onder uw garantiepolis vallen. Om te controleren of de jouwe nog steeds onder de garantie valt, ga je naar MyDyson

Maak het vizier los van je hoofdtelefoon.

                   

Knijp met uw vingers in beide zijden van het binnenvizier om het los te klikken.

                   

Schuif de verlengstukken naar buiten en maak ze los.

                   

Klik het binnenvizier en de verlengstukken op hun plaats.

Heeft u uw onderdeel kunnen passen?

Controleer of uw machine onder de garantie valt of koop hieronder vervangende onderdelen - uw onderdeel wordt dan bij u afgeleverd. Uw machine wordt geleverd met gratis onderdelen als deze onder uw garantiepolis vallen. Om te controleren of de jouwe nog steeds onder de garantie valt, ga je naar MyDyson

Maak het vizier los van je hoofdtelefoon.

                   

Knijp met uw vingers in beide zijden van het binnenvizier om het los te klikken.

                   

Schuif het rechter verlengstuk naar buiten en maak het los.

                   

Schuif het nieuwe verlengstuk erin en klik het vast.

Heeft u uw onderdeel kunnen passen?

Locatie van serienummer

Uw serienummer vindt u achter de rechteroorschelp van uw hoofdtelefoon, onder het oorkussen.

Om het kussen te verwijderen, draait u het gedeelte tegen de klok in.

                   

Heeft dit het probleem opgelost?

Selecteer de juiste optie

Door de gesloten verpakking van de Dyson Zone™ hoofdtelefoon, het filter en het vizier kunnen een zwakke geur verspreiden van de gebruikte grondstoffen. Deze geur zou na een paar keer gebruik moeten verdwijnen.

De geur kan langer aanhouden bij de Quarter Turn-koffer en de Explorer-draagtas, maar zal na verloop van tijd nog steeds vervagen.

Vond je dit nuttig?

Waar komt de geur vandaan?

Mogelijk moeten uw filters worden vervangen

Controleer de levensduur van het filter via de instellingen van de app.

Wanneer de levensduur van het filter is verstreken, zal er een roze pulserend licht zijn van de LED op de linkeroorschelp van de hoofdtelefoon.

Heeft dit het probleem opgelost?

Aanhoudende onaangename geuren

Bepaalde geuren kunnen in de filters blijven hangen en mogelijk een onaangename geur veroorzaken.

Verven, bouwmaterialen of sterke oplosmiddelen kunnen sterke geuren achterlaten in de filters.

Als de filters nat zijn geworden, kan dit ook een onaangename geur achterlaten in de filters.

De filters van de Dyson Zone™ zijn niet wasbaar.

Laat de filters minimaal 24 uur uitluchten in een omgeving met een goede luchtstroom.

Heeft dit het probleem opgelost?

Je vizier wassen

Volg de stappen in de video

Zoek in plaats daarvan de tekstversie van de stapsgewijze handleiding onder 'Heeft dit het probleem opgelost?'

Mogelijk moeten uw filters worden vervangen

Controleer de levensduur van het filter via de instellingen van de app.

Wanneer de levensduur van het filter is verstreken, zal er een roze pulserend licht zijn van de LED op de linkeroorschelp van de hoofdtelefoon.

Heeft dit het probleem opgelost?

Dagelijkse schoonmaak

Voor de beste prestaties en hygiëne is het belangrijk om uw vizier en binnenvizier dagelijks schoon te maken.

Verwijder het vizier

Maak het vizier los van je hoofdtelefoon.

                   

Verwijder het binnenvizier

Knijp met uw vingers in beide zijden van het binnenvizier om het los te klikken.

                   

Verwijder de verlengstukken

Schuif de verlengstukken naar buiten en maak ze los.

                   

Was het vizier en het binnenvizier

Was het vizier en het binnenvizier onder warm stromend kraanwater. Afwasmiddel kan worden gebruikt om het vizier en het binnenvizier te wassen.

Schudden om overtollig water te verwijderen.

                   

Droog je vizier

Laat uw vizier en binnenvizier op een warme, goed geventileerde plaats liggen om volledig te drogen.

                   

Wekelijks schoon

Een keer per week maak je het vizier en het binnenvizier grondig schoon met de borstel die bij je hoofdtelefoon is geleverd.

                   

Heeft dit het probleem opgelost?

Pas de hoofdtelefoon aan

Plaats de hoofdtelefoon comfortabel op je hoofd met de verstelbare hoofdband.

De oorschelpen zijn gemarkeerd. Zorg ervoor dat de linker- en rechteroorschelpen op de juiste manier zitten.

                   

Bevestig het vizier

Bevestig het vizier aan de hoofdtelefoon met behulp van de magnetische verbinding.

Zorg ervoor dat het vizier op de juiste manier zit. Het Dyson-logo is naar boven gericht.

                   

Als u problemen ondervindt bij het aansluiten van de magneten van het vizier op de hoofdtelefoon, veegt u de magnetische connectoren schoon met een droge, pluisvrije doek.

                   

Je kunt het vizier verstellen door het vizier dichter naar je toe te duwen of door het van je gezicht af te trekken. Er moet een afstand van vingersbreedte tussen het vizier en uw gezicht zitten.

                   

Beweeg het vizier omhoog of omlaag om het uiteinde van je neus en mond te bedekken.

                   

Heeft dit het probleem opgelost?

Verwijder het vizier

Maak het vizier los van je hoofdtelefoon.

                   

Verwijder het binnenvizier

Knijp met uw vingers in beide zijden van het binnenvizier om het los te klikken.

                   

Verwijder de verlengstukken

Schuif de verlengstukken naar buiten en maak ze los.

                   

Heeft dit het probleem opgelost?

Het aanbrengen van gemeenschapsgezichtsbedekking

Volg de stappen in de video

Zoek in plaats daarvan de tekstversie van de stapsgewijze handleiding onder 'Kunnen we u nog ergens mee helpen?'

Verwijder het vizier

Maak het vizier los van je hoofdtelefoon.

                   

Plaats uw gemeenschapsgezichtsbedekking

Duw de gemeenschappelijke gezichtsbedekking op zijn plaats. Eenmaal op zijn plaats knijpt u de zijkanten van het binnenvizier in en klikt u de lipjes op hun plaats in het vizier.

                   

Bevestig het vizier opnieuw aan de hoofdtelefoon met behulp van de magnetische verbinding.

Zorg ervoor dat het vizier op de juiste manier zit. Het Dyson-logo is naar boven gericht.

                   

Is er nog iets waarmee we u kunnen helpen?

Controle van de luchtstroom

Volg de stappen in de video

Zoek in plaats daarvan de tekstversie van de stapsgewijze handleiding onder 'Kunnen we u nog ergens mee helpen?'

Activiteitsmodi

Er zijn vier luchtstroommodi waaruit u kunt kiezen.

Automatische modus

De automatische activiteitsmodus controleert de snelheid van uw beweging en past de luchtstroomsnelheid aan uw activiteit aan. Hierdoor wordt ook de levensduur van de batterij geoptimaliseerd.

                   

Rustmodus

Zitten en rusten: zorgt voor de laagste luchtstroom.

                   

Lichte modus

Lichte activiteit (zoals wandelen): verhoogt de luchtstroom.

                   

Gematigd

Gematigde activiteit: schakelt over naar de hoogste luchtstroom.

                   

Handmatig aanpassen van de luchtstroom

Je kunt de activiteitsniveaus handmatig selecteren via de app of de knop op de linkeroorschelp.

                   

De luchtstroom is alleen actief als de hoofdtelefoon wordt gedragen en het vizier in de juiste positie staat.

De levensduur van uw batterij wordt verlengd bij lage luchtstroomsnelheden.

Is er nog iets waarmee we u kunnen helpen?

Uw actieve ruisonderdrukking (ANC) gebruiken

Volg de stappen in de video

Zoek in plaats daarvan de tekstversie van de stapsgewijze handleiding onder 'Kunnen we u nog ergens mee helpen?'

Je kunt actieve ruisonderdrukking (ANC) gebruiken om het achtergrondgeluid om je heen te verminderen.

Er zijn drie ANC-modi. Dubbeltik op een van de oorschelpen om uw ANC-niveau te wijzigen.

                   

Isolatiemodus

Het maximale niveau van ANC. Omgevings- en achtergrondgeluiden worden verminderd.

Transparantiemodus

De omgevingsgeluiden worden versterkt.

Gespreksmodus

Klap het vizier omlaag om de luchtstroom en ruisonderdrukking te pauzeren. Stemmen worden versterkt, zodat u ze kunt horen met uw hoofdtelefoon op.

                   

Uit

Geen ruisonderdrukking. Dit kan alleen worden geselecteerd als de luchtstroom is uitgeschakeld.

Is er nog iets waarmee we u kunnen helpen?

Pas de hoofdtelefoon aan

Plaats de hoofdtelefoon comfortabel op je hoofd met de verstelbare hoofdband.

De oorschelpen zijn gemarkeerd. Zorg ervoor dat de linker- en rechteroorschelpen op de juiste manier zitten.

                   

Bevestig het vizier

Bevestig het vizier aan de onderkant van elke oorschelp met behulp van de magnetische verbinding.

Zorg ervoor dat het vizier op de juiste manier rond zit. Het Dyson-logo is naar boven gericht.

                   

Je kunt het vizier verstellen door het vizier dichter naar je toe te duwen of door het van je gezicht af te trekken. Er moet een afstand van vingersbreedte tussen het vizier en uw gezicht zitten.

                   

Beweeg het vizier omhoog of omlaag om het uiteinde van je neus en mond te bedekken.

                   

Is er nog iets waarmee we u kunnen helpen?

Laad uw hoofdtelefoon op

Laad uw machine op met de Dyson USB-C-kabel.

Steek de USB-C-kabel in een stopcontact of een andere voedingsbron.

De LED op de linkeroorschelp gaat branden pulseer oranje tijdens het opladen en verander in een groene lichtring wanneer deze volledig is opgeladen. Na 5 minuten zal de groene lichtring vervagen.

Vanaf een lading van 0% heeft de hoofdtelefoon 1 uur en 50 minuten nodig om 80% op te laden en 3 uur om volledig op te laden.

Houd er rekening mee dat deze tijden kunnen veranderen op basis van de USB-C-kabel die wordt gebruikt, evenals de oplaadadapter.

Het opladen van laptops en voedingen van minder dan 15 W kan aanzienlijk langer duren om de hoofdtelefoon op te laden.

Is er nog iets waarmee we u kunnen helpen?

Open de pdf voor informatie over gebruikersveiligheid en naleving.

Is er nog iets waarmee we u kunnen helpen?

Snelstartgids

Volg de stappen in de video

Zoek in plaats daarvan de tekstversie van de stapsgewijze handleiding onder 'Kunnen we u nog ergens mee helpen?'

Controle over uw audio

Bedien je audio met de joystick op de rechteroorschelp, de MyDyson™ app of de stemassistent op uw apparaat.

Afspelen en pauzeren

Druk op het midden van de joystick om audio af te spelen.

Als er audio wordt afgespeeld, druk dan op het midden van de joystick om te pauzeren en druk nogmaals om af te spelen.

                   

Volume

Je kunt het volume van de hoofdtelefoon aanpassen met de joystick op de rechteroorschelp, de MyDyson™ app of de stemassistent op uw apparaat.

Als u de joystick gebruikt, duwt u deze omhoog om het volume te verhogen. Als u de joystick omhoog houdt, neemt het volume toe totdat het maximale niveau wordt bereikt of totdat u de joystick loslaat.

Duw de joystick omlaag om het volume te verlagen. Houd ingedrukt om te blijven verlagen.

                   

Overslaan en zoeken

Duw de joystick naar links of rechts om vooruit of achteruit door de audiobestanden te bladeren.

Houd links of rechts ingedrukt om terug of vooruit te spoelen. Laat uw vinger los om te stoppen.

                   

Stemassistent

Houd het midden van de joystick ingedrukt om de stemassistent van uw apparaat via de hoofdtelefoon te activeren.

                   

Druk op het midden van de joystick om het gebruik van de stemassistent te beëindigen.

Spraakoproepen

Als u een oproep wilt aannemen vanaf uw apparaat, drukt u op het midden van de joystick om de oproep te accepteren.

Houd het midden van de joystick ingedrukt om de oproep te weigeren.

Wanneer verbonden met een gesprek, drukt u op het midden van de joystick om het gesprek te verbreken.

                   

Is er nog iets waarmee we u kunnen helpen?

Snelstartgids

Volg de stappen in de video

Zoek in plaats daarvan de tekstversie van de stapsgewijze handleiding onder 'Kunnen we u nog ergens mee helpen?'

Plaats de vervangende filters

Houd de filters bij de randen vast en laat ze op hun plaats in de oorschelpen vallen. Plaats de oorschelpen op hun plaats, druk ze naar beneden en draai ze tegen de klok in om ze te vergrendelen.

                   

Pas de hoofdtelefoon aan

Plaats de hoofdtelefoon comfortabel op je hoofd met de verstelbare hoofdband.

De oorschelpen zijn gemarkeerd. Zorg ervoor dat de linker- en rechteroorschelpen op de juiste manier zitten.

                   

Bevestig het vizier

Bevestig het vizier aan de onderkant van elke oorschelp met behulp van de magnetische verbinding.

Zorg ervoor dat het vizier op de juiste manier rond zit. Het Dyson-logo is naar boven gericht.

                   

Je kunt het vizier verstellen door het vizier dichter naar je toe te duwen of door het van je gezicht af te trekken. Er moet een afstand van vingersbreedte tussen het vizier en uw gezicht zitten.

                   

Beweeg het vizier omhoog of omlaag om het uiteinde van je neus en mond te bedekken.

                   

Is er nog iets waarmee we u kunnen helpen?

Met behulp van de In-flight adapterkit

Om uw hoofdtelefoon veilig te gebruiken tijdens het vliegen, sluit u de IFE-hoofdtelefoonaansluitingen aan op het stopcontact.

Sluit de USB-C aan op uw hoofdtelefoon.

Er kan ook een USB-C-kabel op de In-flight adapterkit worden aangesloten, zodat de hoofdtelefoon tijdens gebruik kan worden opgeladen.

Terwijl de In-flight adapterkit wordt gebruikt, wordt alle Bluetooth-communicatie opgeschort.

Alle bedieningselementen moeten worden geactiveerd via de bedieningselementen op de headset.

Selecteer de juiste optie

Audio-joystick

De joystick aan de achterkant van de rechteroorschelp kan op verschillende manieren worden gebruikt in verschillende scenario's.

                   

Controle over uw audio

Bedien je audio met de joystick op de rechteroorschelp, de MyDyson™ app of de stemassistent op uw apparaat.

Afspelen en pauzeren

Druk op het midden van de joystick om audio af te spelen.

Als er audio wordt afgespeeld, druk dan op het midden van de joystick om te pauzeren en druk nogmaals om af te spelen.

                   

Volume

Je kunt het volume van de hoofdtelefoon aanpassen met de joystick op de rechteroorschelp, de MyDyson™ app of de stemassistent op uw apparaat.

Als u de joystick gebruikt, duwt u deze omhoog om het volume te verhogen. Als u de joystick omhoog houdt, neemt het volume toe totdat het maximale niveau wordt bereikt of totdat u de joystick loslaat.

Duw de joystick omlaag om het volume te verlagen. Houd ingedrukt om te blijven verlagen.

                   

Overslaan en zoeken

Duw de joystick naar links of rechts om vooruit of achteruit door de audiobestanden te bladeren.

Houd links of rechts ingedrukt om terug of vooruit te spoelen. Laat uw vinger los om te stoppen.

                   

Is er nog iets waarmee we u kunnen helpen?

Stemassistent

Houd het midden van de joystick ingedrukt om de stemassistent van uw apparaat via de hoofdtelefoon te activeren.

                   

Druk op het midden van de joystick om het gebruik van de stemassistent te beëindigen.

Is er nog iets waarmee we u kunnen helpen?

Spraakoproepen

Als u een oproep wilt aannemen vanaf uw apparaat, drukt u op het midden van de joystick om de oproep te accepteren.

Houd het midden van de joystick ingedrukt om de oproep te weigeren.

Wanneer verbonden met een gesprek, drukt u op het midden van de joystick om het gesprek te verbreken.

                   

Volume

Je kunt het volume van de hoofdtelefoon aanpassen met de joystick op de rechteroorschelp, de MyDyson™ app of de stemassistent op uw apparaat.

Als u de joystick gebruikt, duwt u deze omhoog om het volume te verhogen. Als u de joystick omhoog houdt, neemt het volume toe totdat het maximale niveau wordt bereikt of totdat u de joystick loslaat.

Duw de joystick omlaag om het volume te verlagen. Houd ingedrukt om te blijven verlagen.

                   

Is er nog iets waarmee we u kunnen helpen?

Koptelefoon lampjes

Er zit een LED-lampje op de linkeroorschelp. De LED gaat alleen branden als je hoofdtelefoon niet wordt gedragen.

                   

Continu groen licht

Dit lampje gaat branden wanneer de hoofdtelefoon van het hoofd van de gebruiker wordt afgenomen of de linkerknop wordt ingedrukt. Dit geeft aan dat de batterijlading meer dan 20% bedraagt.

                   

Continu oranje licht

Dit lampje gaat branden wanneer de hoofdtelefoon van het hoofd van de gebruiker wordt afgenomen of de linkerknop wordt ingedrukt. Dit geeft aan dat de batterijlading minder dan 20% is.

                   

Groene lichtring

Dit lampje gaat branden als de machine op de stroom is aangesloten en volledig is opgeladen. Het licht gaat na 5 minuten uit.

                   

Amberkleurig pulserend licht

Dit lampje geeft aan dat de machine is aangesloten op stroom en wordt opgeladen.

                   

Amberkleurig knipperlicht

Dit lampje geeft aan dat er onvoldoende lading is om de luchtreiniger te gebruiken.

                   

Pulserend blauw licht

Dit geeft aan dat Bluetooth zich in de detecteerbare modus bevindt.

                   

Stevig blauw

Dit geeft aan dat Bluetooth succesvol is verbonden.

                   

Roze pulserend licht

Dit geeft aan dat het filter vervangen moet worden.

                   

Rood knipperlicht

Dit duidt op een fout in de machine.

                   

Wit effen licht

De hoofdtelefoon is in- of uitgeschakeld.

                   

Wit pulserend knipperend

Dit geeft aan dat er een update wordt geïnstalleerd. Het product kan momenteel niet worden gebruikt.

                   

Is er nog iets waarmee we u kunnen helpen?

Is er nog iets waarmee we u kunnen helpen?

Uw filters wijzigen

Volg de stappen in de video

Zoek in plaats daarvan de tekstversie van de stapsgewijze handleiding onder 'Kunnen we u nog ergens mee helpen?'

Het vervangen van de filters

Uw filters zijn niet wasbaar en moeten worden vervangen wanneer daarom wordt gevraagd om de meest effectieve prestaties te garanderen.

Verwijder de filters

Draai de oorschelpafdekkingen met de klok mee om ze te ontgrendelen en verwijder ze van je hoofdtelefoon.

Gooi de filters weg in overeenstemming met de lokale richtlijnen.

                   

Plaats de vervangende filters

Houd de filters bij de randen vast en laat ze op hun plaats in de oorschelpen vallen. Plaats de oorschelpen op hun plaats, druk ze naar beneden en draai ze tegen de klok in om ze te vergrendelen.

                   

U kunt de levensduur van het filter resetten in de instellingen van uw machine in de MyDyson™ app.

Is er nog iets waarmee we u kunnen helpen?

Locatie van serienummer

Uw serienummer vindt u achter de rechteroorschelp van uw hoofdtelefoon, onder het oorkussen.

Om het kussen te verwijderen, draait u het gedeelte tegen de klok in.

                   

Is er nog iets waarmee we u kunnen helpen?

Het wassen van uw gemeenschapsgezichtsbedekking

Volg de stappen in de video

Zoek in plaats daarvan de tekstversie van de stapsgewijze handleiding onder 'Kunnen we u nog ergens mee helpen?'

Verwijder het vizier

Maak het vizier los van je hoofdtelefoon.

                   

Verwijder de gemeenschappelijke gezichtsbedekking

Verwijder voorzichtig de gemeenschappelijke gezichtsbedekking van het bovenste deel van het vizier.

                   

Was de gemeenschappelijke gezichtsbedekking

Was uw gemeenschapsgezichtsbedekking met warm stromend kraanwater en afwasmiddel.

U kunt uw gemeenschapsgezichtsbedekking ook in uw wasmachine wassen op een lage temperatuur.

                   

Droog de gezichtsbedekking van uw gemeenschap

Laat je gezichtsbedekking minimaal 24 uur drogen op een goed geventileerde, warme plaats.

                   

Is er nog iets waarmee we u kunnen helpen?

Je vizier wassen

Volg de stappen in de video

Zoek in plaats daarvan de tekstversie van de stapsgewijze handleiding onder 'Kunnen we u nog ergens mee helpen?'

Dagelijkse schoonmaak

Voor de beste prestaties en hygiëne is het belangrijk om uw vizier en binnenvizier dagelijks schoon te maken.

Verwijder het vizier

Maak het vizier los van je hoofdtelefoon.

                   

Verwijder het binnenvizier

Knijp met uw vingers in beide zijden van het binnenvizier om het los te klikken.

                   

Verwijder de verlengstukken

Schuif de verlengstukken naar buiten en maak ze los.

                   

Was het vizier en het binnenvizier

Was het vizier en het binnenvizier onder warm stromend kraanwater. Afwasmiddel kan worden gebruikt om het vizier en het binnenvizier te wassen.

Schudden om overtollig water te verwijderen.

                   

Droog je vizier

Laat uw vizier en binnenvizier op een warme, goed geventileerde plaats liggen om volledig te drogen.

                   

Wekelijks schoon

Een keer per week maak je het vizier en het binnenvizier grondig schoon met de borstel die bij je hoofdtelefoon is geleverd.

                   

Is er nog iets waarmee we u kunnen helpen?

Haal meer uit jouw Dyson met de MyDysonᵀᴹ app

Download de MyDysonᵀᴹ app om te registreren.

Profiteer van snelle toegang tot gepersonaliseerde tips en 24/7 ondersteuning.